Objednávka
(Úplné obchodní podmínky naleznete zde.)
Zboží, o které máte zájem, nakupujete do "nákupního košíku" podobně, jako v jiných e-shopech (kliknutím na tlačítko "Přidat do košíku"). Po ukončení výběru zkontrolujete obsah košíku na stránce www.spiritart.cz/kosik a zde můžete měnit obsah košíku buď kliknutím na ikonu "Odebrat" (odeberete položku) a nebo "Přepočítat" (změníte počet položek v košíku).
Pro pokračování v objednávce kliknete na tlačítko "Pokračovat v objednávce".
Dostanete se na stránku "Doprava a platba" www.spiritart.cz/platba-a-doprava. Zde si zvolíte stát, kam má být zboží doručeno, výběrem políčka "Doručení do státu". Dále si zvolíte dopravu (např. Česká pošta a nebo Zásilkovna) a způsob platby.
Pro pokračování v objednávce kliknete na tlačítko "Pokračovat v objednávce".
Následuje stránka "Dodací a fakturační adresa" www.spiritart.cz/adresa. Zde vyplníte svou adresu, telefon a e-mail.
Pro pokračování v objednávce kliknete na tlačítko "Pokračovat v objednávce".
Následuje stránka "Souhrn objednávky" www.spiritart.cz/potvrzeni-objednavky, na které si můžete zkontrolovat Vámi vyplněné údaje před odesláním objednávky.
Stisknutím tlačítka "Odeslat objednávku" odešlete objednávku, která se tím stává závaznou. Obratem obdržíte na uvedenou e-mailovou adresu rekapitulaci Vaší objednávky, včetně celkové ceny za zboží zahrnující poštovné a číslo účtu s variabilním symbolem pro Vaši platbu. Pokud se tak nestane, podívejte se ve svém e-mailu do spamové schránky, zda zpráva nepřišla tam. Pokud se e-mail z nějakého důvodu ztratí, kontaktujte nás na adrese info@spiritart.cz.
Dodací lhůta
Zboží obvykle expedujeme do tří pracovních dní. Dodání obvykle trvá 2 - 3 dny u České pošty i Zásilkovny.
Převzetí zboží
Zboží je zabaleno v neporušeném obalu. Zákazník je při převzetí zásilky povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud převezme zjevně poškozenou zásilku, musí uplatňovat případnou reklamaci na přepravci. (Česká pošta nebo Zásilkovna)
Vrácení zboží
Na základě zákona č. 89/2012 Sb. máte právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě máte nárok na vracení zaplacené částky za zboží (nikoli za poštovné). Pokud chcete toto své právo uplatnit, doručte zboží poštou na adresu nakladatelství spolu s prodejním dokladem, pokud byl v zásilce. Přiložte prosím i Vaše bankovní spojení, na které Vám má být vrácena zaplacená částka. Nezasílejte prosím vrácené zboží dobírkou.
Reklamace
Dostali jste něco jiného, než jste objednali? Zásilka není úplná? Má zboží vady? Reklamaci vyřídíme rychle a k Vaší spokojenosti. Nejrychlejším způsobem je vyřídit reklamaci e-mailem. Zašlete nám číslo faktury a popis zjištěných závad a my s Vámi dohodneme způsob vyřízení (výměna zboží, sleva, vrácení peněz). Totéž můžete učinit i písemně nebo telefonicky. Dokud se nedohodneme na způsobu vyřešení reklamace, nezasílejte nám zboží prosím zpět.
Objednávku se Vám nepodařilo dokončit?
Napište nám na email info@spiritart.cz. Do zprávy napište jaké knihy nakupujete, jakou dopravu byste si vybrali, zda Poštu nebo Zásilkovnu. Obratem se Vám ozveme :-)